הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2010 3:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  הם טובים וכיפים אבל
נושא: הם טובים וכיפים אבל תאריך: 2/11/2010 3:25:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

כשזה מגיע לצרכים טכניים אהגריפים האלו קצת מציקים כי היד מונחת במתנוחה אחת בלבד.
אני לא אהבתי בגלל הסיבה השנייה.
לXC זה הרבה יותר מתאים




חזרה לפורום