טקסט הודעת פורום
| 2/11/2010 3:25:00 PM |
|
נושא: הם טובים וכיפים אבל תאריך: 2/11/2010 3:25:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
כשזה מגיע לצרכים טכניים אהגריפים האלו קצת מציקים כי היד מונחת במתנוחה אחת בלבד. אני לא אהבתי בגלל הסיבה השנייה. לXC זה הרבה יותר מתאים
|
חזרה לפורום |
|
|