נושא: מצטרף להמלצה על kona dawg תאריך: 2/11/2010 4:28:00 PM
מחבר/ת: roee a
אופניים קלאסיות לטיפוס מבחינת משקל , אני חושב שהן 5 אינץ´ מאחורה. בירידות מעולות,יציבות ונותנות הרגשה מאד בטוחה.rp23 מאחורה ומניטו ניקסון 160 מקדימה תורמים לפינוק,אני עושה איתן גם פרירייד ודאונהיל בעדינות אמנם אבל מספקות בהחלט.
|