נושא: יש פה מנהלים של האתר? תאריך: 2/11/2010 4:45:00 PM
מחבר/ת: aaaaa aaaaaa
אני כבר שנים מנסה ליצור קשר עם האתר בקשר למחיקת משתמש ישן שלי ולא מצליח.
לפני הרבה שנים פתחתי פה משתמש, (הייתי קטן, התלהבתי שרשום "האתר של X")
מאז, אני לא זוכר את הסיסמה לחשבון, ואף לא למייל שעליו הוא רשום.
זה מאוד מפריע לי כי בכל פעם שמישהו מנסה לגלות עליי דברים, אפילו במקרים של בדיקת רואות חיים, נוהגים לחפש את שמי בגוגל ומוצאים את השם שלי כ"רוכב".
אודה לכם אם מישהו מההנהלה יצור איתי קשר בפרטי או במייל ונפתור את הבעיה.
|