טקסט הודעת פורום
| 2/12/2010 6:37:00 AM |
|
נושא: היום בגליל העליון תאריך: 2/12/2010 6:37:00 AM
מחבר/ת: ירון אמיר
בוקר טוב, אני מיסוד המעלה מחפש מישהו להיום אחה"צ לרכיבה משותפת.
אני יוצא בסביבות 13:00. אני בן 35 עד לפני חודשיים היה לי כושר מעולה אבל לא רכבתי כבר כחודשים וכנראה כמובן שהכושר נפגע קצת.
054-2068990 ירון
|
חזרה לפורום |
|
|