הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2010 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tal Shachar עם תוכן  מעביר קדמי קרוב מדי לצמיג ב GT
נושא: מעביר קדמי קרוב מדי לצמיג ב GT תאריך: 2/12/2010 5:01:00 PM
מחבר/ת: Tal Shachar

שמתי לב שכאשר אני על הפלטה הקטנה, המעביר הקדמי קרוב מאוד (בסביבות 1 ס"מ) לצמיג.
אני רוכב על GT FORCE 1.0 2009, עם צמיג אחורי 2.35
מישהו מכיר את התופעה הזאת? הגלגל האחורי מורכב כמו שצריך.
תודה.


חזרה לפורום