טקסט הודעת פורום
| 2/12/2010 5:01:00 PM |
|
נושא: מעביר קדמי קרוב מדי לצמיג ב GT תאריך: 2/12/2010 5:01:00 PM
מחבר/ת: Tal Shachar
שמתי לב שכאשר אני על הפלטה הקטנה, המעביר הקדמי קרוב מאוד (בסביבות 1 ס"מ) לצמיג. אני רוכב על GT FORCE 1.0 2009, עם צמיג אחורי 2.35 מישהו מכיר את התופעה הזאת? הגלגל האחורי מורכב כמו שצריך. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|