נושא: מאמר ששווה לקרוא!! תאריך: 2/12/2010 5:02:00 PM
מחבר/ת: נמרוד
כמו שמופיע בו זהו מאמר ראשון אני בטוח שאת הבאים אכתוב ברמה מקצועית גבוהה יותר כאמור אני רוכב ומדריך לא כותב מאמרים מוסמך אבל זה נותן איזו שהיא נק´ מחשבה!! כמו כן אנחנו במרכז הישראלי לחד אופן פותחים קורסים למתחילים ו/או קורסים למתקדמים לפרטים ניתן לפנות אליי במייל
|