נושא: צריך עזרה דחוף! קונה אופני am וצריך עזרה בבחירה תאריך: 2/12/2010 10:52:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין
אוקי מחר אני הולך לבדוק את הוינצי האלה: http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad2.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=3100680&SalesCatID=14&Code=9b2b24d935c6d3ce35e46865c5b1bb87 מה דעתכם? אני הולך לרכוב מרכיבות קצרות של xc עד הרומני וקצת יותר רוב הרכיבות והזמן על האופניים הם על סינגלים כמו הרומני? מתאימות? (לבולם הקידמי אין נעילה 150mm של מרזוקי)
|