הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2010 4:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  המחיר כפול....
נושא: המחיר כפול.... תאריך: 2/13/2010 4:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני לא מכיר אישית את שני הצמיגים האלה. רק לפי התמונות וההגדרות באתר הייתי פשוט מעדיף את הזול יותר.
אל תשכח גם שצמיגים הם אביזר מתכלה, וממילא תצטרך להחליף תוך כמה חודשים. אם הוא לא טוב תוכל לנסות אחד אחר.

אבל בכל מקרה, עדיף לשאול שאלה כזאת בפורום All Mountain, שם יש סיכוי גדול בהרבה שמישהו מכיר.


חזרה לפורום