נושא: בחיפה נגנבו אופני Mongoose Fireball בצבע חום בהיר תאריך: 2/13/2010 5:36:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז
אתמול 12.02.2009 בחיפה נו"ש גיליתי מתחת לבית שלי שהם אינם. הצבע היה חום בהיר, בולם מקורי, בלמי V, פשוט שימשו אותי נאמנה. אם מישהו רואה השבוע מופיעים בבית ספר או מקום כל שהו אופניים כאלה - נא להודיע לי. אני אגיש תלונה במשטרה רק מחר.
תודה מראש!!
:mad: :mad: :mad:
לינק לתמונה: http://img2.tapuz.co.il/resimg.aspx?corner=0&pencolor=ffffff&pw=&image=/forums/1_138757744.jpg
|