טקסט הודעת פורום
| 2/13/2010 11:17:00 PM |
|
נושא: עזרה בבחירת צמיגים תאריך: 2/13/2010 11:17:00 PM
מחבר/ת: אורי לוי
שלום לכולם, הגיע הזמן להחליף צמיגים ואני לא מצליח להגיע להחלטה ולבחור. אני רוכב AM אגרסיבי על אופני Commencal 55.3
אשמח לשמוע על שילובי צמיגים מנסיונם של אחרים.
שבוע טוב
אורי :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|