נושא: באיזו קרקע? תאריך: 2/13/2010 11:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בדרדרות של הגולן אני מעדיף צמיגים רחבים יחסית, עם מרווחים גדולים בקוביות ועם לחץ אויר נמוך. לשימושי AM אני עם WTB מוטורפטור 2.24 מלפנים ומאחור - משקל לא גבוה (גם בגרסאת ביד פלדה), אחיזה טובה בדרדרת, שחיקה לא מהירה. בש"מ אפשר גם את גרסת 2.14 מאחור. עושים עבודה טובה מאוד, ובמחיר שלהם אין להם תחרות, מבחינתי.
|