הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2010 11:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  באיזו קרקע?
נושא: באיזו קרקע? תאריך: 2/13/2010 11:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בדרדרות של הגולן אני מעדיף צמיגים רחבים יחסית, עם מרווחים גדולים בקוביות ועם לחץ אויר נמוך.
לשימושי AM אני עם WTB מוטורפטור 2.24 מלפנים ומאחור - משקל לא גבוה (גם בגרסאת ביד פלדה), אחיזה טובה בדרדרת, שחיקה לא מהירה. בש"מ אפשר גם את גרסת 2.14 מאחור. עושים עבודה טובה מאוד, ובמחיר שלהם אין להם תחרות, מבחינתי.




חזרה לפורום