הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2010 9:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מכיר את הדגם הספציפי, אבל שמעתי רבות וטובות
נושא: לא מכיר את הדגם הספציפי, אבל שמעתי רבות וטובות תאריך: 2/14/2010 9:39:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

על דה-וינצ´י. המחיר נראה הוגן - בהנחה שהאופניים במצב טוב.

אני לא אוהב נעילה מוחלטת של בולמים - טכניקה סבירה של דיווש עגול וריבאונד איטי מאוד יקטינו את הבובינג וישאירו את המזלג פעיל לעליות טכניות.


חזרה לפורום