טקסט הודעת פורום
2/14/2010 10:08:00 AM
אייל
הפעלת שעון דופק RS800CX
נושא:
הפעלת שעון דופק RS800CX
תאריך:
2/14/2010 10:08:00 AM
מחבר/ת:
אייל
שלום
מישהו יכול לעזור לי :
אני רוצה לראות את הגובה והטמפ´ ולא תוך כדי אימון . איך אפשר ?
חזרה לפורום