טקסט הודעת פורום
2/14/2010 1:06:00 PM
אלכס זברובסקי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
2/14/2010 1:06:00 PM
מחבר/ת:
אלכס זברובסקי
תודה רבה, לא ברור לי איך פספסתי אותם באתרים שלהם...
נראה לי אקח את Inline שבפדלים...
חזרה לפורום