טקסט הודעת פורום
2/14/2010 6:27:00 PM
Ofer Erez
איך זה שלא ראיתי חד אופן בשטח ???
נושא:
איך זה שלא ראיתי חד אופן בשטח ???
תאריך:
2/14/2010 6:27:00 PM
מחבר/ת:
Ofer Erez
האם זה מיועד לסינגלים ? איך עולים עם זה שיפוע של 15-20 מעלות ???
חזרה לפורום