הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2010 6:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  איך זה שלא ראיתי חד אופן בשטח ???
נושא: איך זה שלא ראיתי חד אופן בשטח ??? תאריך: 2/14/2010 6:27:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

האם זה מיועד לסינגלים ? איך עולים עם זה שיפוע של 15-20 מעלות ???


חזרה לפורום