נושא: שנוי תאריך: 2/14/2010 7:20:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין
הלכתי לבדוק את הדה וינצי אחלה אופניים אבל כבדות מידי בשבילי (שוקלות חצי ממני) אם תוכלו להציע לי אופניים במקסימום תקציב של 4500, שיכוך מלא אול מאונטין זה יהיה מעולה. בנתיים הסתכלתי על אלה מה אתם אומרים? http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=110004#Image שנת 2005 deor xt 130 ממ של מניטו מניוט ננעל מהכידון יכולת כיוון בין 100 ל130 אחורי פוקס פלוט ריבואנד 5 אינץ עזרה! :confused:
|