הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2010 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  שנוי
נושא: שנוי תאריך: 2/14/2010 7:20:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין

הלכתי לבדוק את הדה וינצי אחלה אופניים אבל כבדות מידי בשבילי (שוקלות חצי ממני)
אם תוכלו להציע לי אופניים במקסימום תקציב של 4500, שיכוך מלא אול מאונטין זה יהיה מעולה. בנתיים הסתכלתי על אלה מה אתם אומרים? http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=110004#Image
שנת 2005
deor xt
130 ממ של מניטו מניוט ננעל מהכידון יכולת כיוון בין 100 ל130
אחורי פוקס פלוט ריבואנד 5 אינץ
עזרה! :confused:


חזרה לפורום