נושא: בולם זעזועים קדמי תקוע לגמרי תאריך: 2/14/2010 8:30:00 PM
מחבר/ת: royi
שלום לכולם ברשותי אופניים די ותיקות TREK 4100 בשנתיים האחרונות השתמשתי בהם מעט מאוד. יום חמישי האחרון יצאתי איתם לטייל לאחר זמן רב והבולם הקדמי תקוע לגמרי. האם יש דרך לשחרר אותו? מדובר בבולם מאוד בסיסי 70מ"מ. אני לא מתכוון כרגע להחליף אותו או להשקיע הרבה באופניים כי אני מתכוון להחליף אותם בעוד מס´ חודשים כשאוכל. בתודה מראש רועי
|