נושא: התלבטות בין שני אופני שיכוך לרוכב מתחיל תאריך: 2/14/2010 9:49:00 PM
מחבר/ת: guy
אני מתלבט בין שני סוגי אופני שיכוך (אותו המחיר בערך - 5000 ש"ח). אשמח לתגובה מפורטת בהתייחסות למכלולים, לנוחות רכיבה. אני מתכוון לטייל בשטח, כולל טיולים ארוכים אבל לא להשתולל.כמו כן אני לא ישר חושב על השידרוג, אני מניח שאשאר איתן כמה שנים. המפרטים הינם כפי שמופיע בלינק. ההתלבטות הינה בין KHS XC 204 מודל 2010
http://www.moto-ofan.co.il/main.asp?product_id=10694&cat=products&sCat=product&sel_nav1=1&sel_nav2=27
או GIANT ANTHEM S מודל 2009
http://www.giant.co.il/50799/ANTHEM-S-2008
תודה גיא
|