הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2010 9:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  guy עם תוכן  התלבטות בין שני אופני שיכוך לרוכב מתחיל
נושא: התלבטות בין שני אופני שיכוך לרוכב מתחיל תאריך: 2/14/2010 9:49:00 PM
מחבר/ת: guy

אני מתלבט בין שני סוגי אופני שיכוך (אותו המחיר בערך - 5000 ש"ח).
אשמח לתגובה מפורטת בהתייחסות למכלולים, לנוחות רכיבה.
אני מתכוון לטייל בשטח, כולל טיולים ארוכים אבל לא להשתולל.כמו כן אני לא ישר חושב על השידרוג, אני מניח שאשאר איתן כמה שנים.
המפרטים הינם כפי שמופיע בלינק.
ההתלבטות הינה בין KHS XC 204 מודל 2010

http://www.moto-ofan.co.il/main.asp?product_id=10694&cat=products&sCat=product&sel_nav1=1&sel_nav2=27

או GIANT ANTHEM S מודל 2009

http://www.giant.co.il/50799/ANTHEM-S-2008

תודה
גיא


חזרה לפורום