נושא: תודה תאריך: 2/15/2010 8:46:00 AM
מחבר/ת: איתי לוין
תודה על העזרה אבל כל האופניים שהבאת הם או במידה גדולה לי מידי או יקרות מידי... בבכל מקרה תודה על העזרה.. אתה אומר שהרוקי מאונטיין מתאימות לרומני? אני צריך אופניים שיכולות להגיע למסלול ולשטח ברכיבה קצרה על הכביש ואז אני עולה על השטח והדבר הכי אגריסיבי שאני עושה זה הרומני... אז מתאימות?
|