נושא: היתה לי בעיה דומה עם מזלג בטרק 4500 תאריך: 2/15/2010 2:47:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
הבולם שם היה ג´ודי שהיה דיי בסיסי גם. פתחתי כמה שיכולתי ובפנים גיליתי שיש קפיץ ברזל שהיה חלוד. אם לא ממש תרצה להשקיע תוכל להתיז WD40 לתוכו ולהמתין שייספג מעט. אז תהפוך את האופניים ולאט לאט תדחוף את המזלג פנימה בכוח. לאט לאט הוא ישתחרר מעט. עם הזמן והרכיבות והוא יתרכך יותר.
הרעיון הוא לפתוח את החלק העליון של המזלג כדי להגיע פנימה
בהצלחה
|