נושא: אני לא הייתי לוקח אותם לרומני ... תאריך: 2/15/2010 4:57:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
נראה שזווית הראש חדה (מה המפרט ???), וגם המהלך האחורי נראה שקצר מידיי ... האמת שעל פניו לא נראה לי ... אבל הרוב תלוי ברוכב !!! בולמים ארוכי מהלך וזוויות ראש כהות נועדו לכפר על טעויות שרוב הרוכבים עושים, כולל אותי ואותך ... ככה שהייתי ממליץ על משהו אחר... לגבי משקל האופניים - לא מורגש אחרי שמתרגלים !!! תתייחס יותר לפרמטרים האחרים (זווית ראש, אורך מהלך השלדה, סוג הבולם וכו´). בהצלחה.
|