הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2010 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  manitou minute 2005
נושא: manitou minute 2005 תאריך: 2/15/2010 5:02:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין

שלום אני עומד לקנות אופניים חדשות, יש עליהם בולם קידמי manitou minute 2005
במידה שהוא עובד טוב יחסית לגילו... איך הבולם כמה הוא שווה ומה הtop שהוא יכול לעשות ... תודה לעוזרים! :cool:


חזרה לפורום