הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2010 5:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  למה לא היית לוקח לרומני?
נושא: למה לא היית לוקח לרומני? תאריך: 2/15/2010 5:21:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין

התכוונת לrocky נכון? אם כן למה לא?
אני לא מתכוון לקפוץ כמעט שם אני בדר"כ עובר בchikenline אבל אני אוהב את המהירות ואיך שהסינגל מסודר... אני רוכב בעיקר בנעלם וסינגלים כמהו אם אתה מכיר... נתתי לדוגמה את הרומני כי כולם מכירים אותו וגם לקחתי אותו כדוגמה למסלול בין הכי אגריסיבים שאני עושה... אז בקשר לאופניים מתאימות לנעלם ב´ וכדומה?


חזרה לפורום