הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2010 5:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  אמרת הרומני ... חשבתי שאתה רץ את כולו ...
נושא: אמרת הרומני ... חשבתי שאתה רץ את כולו ... תאריך: 2/15/2010 5:56:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

כמו להגיד במנרה ... אבל לרדת על ברקסים ... או ברגל.
לסינגלים זה מתאים אבל לא הייתי מכוון למשהו אגרסיבי ...
תבדוק את מה שהמליץ לך שי סורוקה, יש בינהם כמה שממש נראים כעסקה טובה.
תראה שזה מתאים לך במידה ותזרום איתם - לא הייתי מייחס חשיבות למשקל (במיוחד אם זה קילו אחד לכאן או לכאן !!!).


חזרה לפורום