נושא: אמרת הרומני ... חשבתי שאתה רץ את כולו ... תאריך: 2/15/2010 5:56:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
כמו להגיד במנרה ... אבל לרדת על ברקסים ... או ברגל. לסינגלים זה מתאים אבל לא הייתי מכוון למשהו אגרסיבי ... תבדוק את מה שהמליץ לך שי סורוקה, יש בינהם כמה שממש נראים כעסקה טובה. תראה שזה מתאים לך במידה ותזרום איתם - לא הייתי מייחס חשיבות למשקל (במיוחד אם זה קילו אחד לכאן או לכאן !!!).
|