טקסט הודעת פורום
2/16/2010 4:12:00 PM
שי סורוקה
מחיר שפויי
נושא:
מחיר שפויי
תאריך:
2/16/2010 4:12:00 PM
מחבר/ת:
שי סורוקה
זה משהו כמו 30-35 אחוז מהמחיר כחדש ובטח מאחר והם בני שנתיים...
אם הבחור ייתן לך חשבונית אז תהיה מרוצה?
נראה לי הגיוני בקיצור.
חזרה לפורום