הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2010 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  תקרא בחוברת אם יש אופציה להזנה ידנית
נושא: תקרא בחוברת אם יש אופציה להזנה ידנית תאריך: 2/16/2010 7:20:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי

אבל זה מוזר. אתה מדבר על מידה מאוד נפוצה ולא רואה כל סיבה מדוע אין. בכל מקרה אם יש אופציה ידנית, מדוד את היקף הגלגל במ"מ ותזין לשעון .


חזרה לפורום