טקסט הודעת פורום
| 2/16/2010 7:20:00 PM |
|
נושא: תקרא בחוברת אם יש אופציה להזנה ידנית תאריך: 2/16/2010 7:20:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
אבל זה מוזר. אתה מדבר על מידה מאוד נפוצה ולא רואה כל סיבה מדוע אין. בכל מקרה אם יש אופציה ידנית, מדוד את היקף הגלגל במ"מ ותזין לשעון .
|
חזרה לפורום |
|
|