הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2010 11:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן עם תוכן  נגנבו בירושלים TREK 7000 כחולים-צהובים
נושא: נגנבו בירושלים TREK 7000 כחולים-צהובים תאריך: 2/17/2010 11:28:00 AM
מחבר/ת: איתן

גנבו לי את האופניים. אלה אופניים שמאד אהבתי. קניתי אותם בכסף שחסכתי בכיתה י´ במיוחד, כשהייתי בארה"ב. על אף שהם בני יותר מ10 שנים, הם טובים. טובים מאד. כל בעל חנות שרואה אותם מתפעל מהם ואומר לי שכבר לא מייצרים דברים כאלה. הם שרתוני נאמנה בארץ ובטיולים בחו"ל. והם אינם.

צבע: כחול וצהוב. (הכיתוב והבולם הקדמי צהובים). היו קרניים כחולות-זהורות (ראו תמונה)
תודה
איתן פינסקי




חזרה לפורום