טקסט הודעת פורום
| 2/17/2010 1:03:00 PM |
|
נושא: עונים,עונים,בלי לחץ... תאריך: 2/17/2010 1:03:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
רק לא מתחבר לי איך יש על אופניים חדשים בולם 2005. איזה דגם של MINUTE זה?יש קפיץ יש אויר יש מהלך משתנה,איזה מהם? בגדול אלו בולמי AM לייט 130 מ"מ ל"רכיבת בן שמן",לא לקפיצות וכדומה.
|
חזרה לפורום |
|
|