הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2010 11:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי לוין עם תוכן  חחח סבבה תודה
נושא: חחח סבבה תודה תאריך: 2/17/2010 11:03:00 PM
מחבר/ת: איתי לוין

זה אופניים יד שנייה שבשבילי הם חדשות..
אני קצת חדש בקטע של בולמי אוויר אז רציתי לדעת... תודה!


חזרה לפורום