טקסט הודעת פורום
2/17/2010 11:03:00 PM
איתי לוין
חחח סבבה תודה
נושא:
חחח סבבה תודה
תאריך:
2/17/2010 11:03:00 PM
מחבר/ת:
איתי לוין
זה אופניים יד שנייה שבשבילי הם חדשות..
אני קצת חדש בקטע של בולמי אוויר אז רציתי לדעת... תודה!
חזרה לפורום