נושא: כמה נקודות תאריך: 2/19/2010 8:22:00 AM
מחבר/ת: בילבו באגינז
שלום קרן, גם לי גנבו אופניים. אני ממליץ לך לערוך את ההודעה ולמחוק את רוב הפרטים המזהים של האופניים למקרה שהגנבים לא לגמרי אנאלפאבתים.
כמו כן, עכשיו זו תחילת העונה, וסביר שיש הרבה מכות גניבה. את יכולה לכתוב לי בפרטי איפה בחיפה גנבו לך ? הגשת תלונה במשטרה?
|