נושא: ההבדל הוא בשפתי הצמיג בלבד תאריך: 2/20/2010 11:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואין הבדל מעשי מלבד היכולת לקפל. למעשה גם ההבדל במשקל איננו גדול. לא מדובר בשזירת קוולר על כל חתך הצמיג לעומת פלדה, אלא על שפתי הצמיג בלבד. ההפרש בין שני צמיגים ששזורים זהה עם גומי זהה אבל עם ההבדל בין פלדה לקוולר בלבד הוא עשרות גרמים, לא יותר. אם ההפרש גדול יותר, יש גם הבדלים נוספים במבנה הצמיג, וכדאי לדעת אותם לפני שמחליטים.
משקל הצמיגים מקבל חשיבות גדולה מדי. נכון שזה מקום שבו כל שינוי במשקל הוא משמעותי, אבל לא צריך להגזים. אני משתמש רק בצמיגי פלדה בגלל שיקולי המחיר - זה לא מה שעושה לי את ההבדל בין לסיים או לא לסיים עליה. אולי כשאתחיל להתחרות XC אחשוב אחרת...
|