הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/20/2010 7:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו עם תוכן  טיפול בפדאלים
נושא: טיפול בפדאלים תאריך: 2/20/2010 7:00:00 PM
מחבר/ת: דודו

יש לי פדאלים של WELLGO דגם דו שימושי.
היום לאחר הרכביה הבחנתי שיש גריז בציר של הפדאל בחיבור עם המוט .
בנוסף הפדאל לא מסתובב חופשי , אם אני מסובב אותו ביד הוא עושה סיבוב אחד ועוצר .
האם זה אומר שיש בעיה בפדאל ואם כן כיצד ניתן לבצע גירוז של המייסבים ?
תודה מראש.


חזרה לפורום