נושא: טיפול בפדאלים תאריך: 2/20/2010 7:00:00 PM
מחבר/ת: דודו
יש לי פדאלים של WELLGO דגם דו שימושי. היום לאחר הרכביה הבחנתי שיש גריז בציר של הפדאל בחיבור עם המוט . בנוסף הפדאל לא מסתובב חופשי , אם אני מסובב אותו ביד הוא עושה סיבוב אחד ועוצר . האם זה אומר שיש בעיה בפדאל ואם כן כיצד ניתן לבצע גירוז של המייסבים ? תודה מראש.
|