טקסט הודעת פורום
| 11/14/2002 2:04:00 PM |
|
נושא: תשובות כאלה עושות לי חשק לכתוב תאריך: 11/14/2002 2:04:00 PM
מחבר/ת: איתמר גל
אין לי עיצות בשבילך אבל נראה לי שאצלך אין מצב לשדרוג אלא רק לכדורי :dead: הרגעה.
רק תזרום עם השבילים ואל תחפש שדרוגים אלא אם משהו התקלקל נשבר או נגנב ;)
|
חזרה לפורום |
|
|