נושא: המלצה לקניית אופניים תאריך: 2/21/2010 3:22:00 AM
מחבר/ת: Ori Czarny
שלום לכולם
כיום אני רוכב על אופני K2 Attack 1.0, אחלה אופניים להתחיל איתם, אני רוצה להתקדם לאופני שיכוך מלא טובות יותר.
ראיתי את הHaro Shift R1 ב3000 ש"ח
האם קיימים דגמים טובים יותר במחיר זהה ? האם מומלץ יותר לקחת דגם שהבולם האחורי שלו הוא בצורת "ר" ? (http://www.cyclecomponentnetwork.com/jsThumbnail/1600/1200/normal/647/97d4678b55519e7fc249f2c5b71ddb42.jpg) האם כדאי בכלל לקחת קפיץ אחורי שהוא סגור (ולא רואים את הסליל) (http://bicyclepatents.com/wp-content/uploads/2009/06/rear-sus-modern.jpg)
ואם למישהו יש טיפים טובים יותר אשמח לשמוע
תודה! אורי
|