טקסט הודעת פורום
| 2/25/2010 1:06:00 PM |
|
נושא: זווית של הבולם האחורי? תאריך: 2/25/2010 1:06:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
יש הבדל בין הזוויות של הבולם האחורי (אופקי / אנכי) מבחינת השיכוך? יש סיבה שכל חברה בוחרת זוויות שונות לבולם האחורי? הייעוד של האופניים לא משנה? יש זווית שמתאימה יותר לסגנון רכיבה כלשהוא?
|
חזרה לפורום |
|
|