הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2010 1:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  זווית של הבולם האחורי?
נושא: זווית של הבולם האחורי? תאריך: 2/25/2010 1:06:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

יש הבדל בין הזוויות של הבולם האחורי (אופקי / אנכי) מבחינת השיכוך?
יש סיבה שכל חברה בוחרת זוויות שונות לבולם האחורי?
הייעוד של האופניים לא משנה? יש זווית שמתאימה יותר לסגנון רכיבה כלשהוא?







חזרה לפורום