הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2010 2:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה זה "שטח אגרסיבי"?
נושא: מה זה "שטח אגרסיבי"? תאריך: 2/25/2010 2:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

סלעים?
דרדרות?
בוץ?
חול?

לבוץ כנראה הייתי מעדיף את ההאצ´ינסון.
על סלעים יציבים יש יתרון, לדעתי, לIRC. גם על קרקע מהודקת (בן-שמן, כרמי-יוסף, פארק קנדה) הייתי מעדיף אותו.
לדרדרת לא הייתי לוקח אף אחד מהם.

אם אתה רוכב במגון קרקעות - קח את הזול מביניהם...


חזרה לפורום