הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2010 6:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  טיפול
נושא: טיפול תאריך: 2/25/2010 6:31:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp

פרק את הפדל מהאופניים.
פרק את הציר של הפדל,
הוצא את הציר החוצה. נקה טוב טוב הכל, כולל מיסבים,
אם בא לך אז תחליף את המיסבים.
אני לא החלפתי. פשוט ניקיתי, גרזתי וזהו.

בפדלים אחרים שיש לי החלפתי מייסבים למיסבים טובים ויקרים יותר.

חשוב לא להדק חזק מידי את האום שלוחץ על המיסבים.


חזרה לפורום