נושא: טיפול תאריך: 2/25/2010 6:31:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp
פרק את הפדל מהאופניים. פרק את הציר של הפדל, הוצא את הציר החוצה. נקה טוב טוב הכל, כולל מיסבים, אם בא לך אז תחליף את המיסבים. אני לא החלפתי. פשוט ניקיתי, גרזתי וזהו.
בפדלים אחרים שיש לי החלפתי מייסבים למיסבים טובים ויקרים יותר.
חשוב לא להדק חזק מידי את האום שלוחץ על המיסבים.
|