הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2010 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  לי יש את הrecon אבל בגרסת קפיץ
נושא: לי יש את הrecon אבל בגרסת קפיץ תאריך: 2/27/2010 8:02:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

אין לי ניסיון עם טורה, אבל יש לי את הריקון כבר כ-3 חודשים והוא מעולה
אני רוכב איתו AM ואורבן, וגם טיפה XC והוא מתפקד מצוין
יש לו את כל הכיוונים החשובים כמו קומפרשן וריבאונד, ואצלי בגלל שהוא קפיץ גם את שינוי המהלך
בינתיים אני ממש מרוצה ממנו והוא עומד בכל מה שאני עושה, אבל אני רוצה לשדרג אותו רק בשביל בולם עם מהלך יותר גדול כי אני מרגיש ש130 מ"מ לא מספיקים לי
אז אם חשוב לך שינוי המהלך, לך על טורה. שמעתי עליו ביקורות טובות.. אם לא כל כך חשוב, אז לך על הריקון. כמובן אם אתה מוצא ריקון קפיץ אז זה הכי טוב :)
תתחדש


חזרה לפורום