הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2010 8:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  Recon קפיץ ?
נושא: Recon קפיץ ? תאריך: 2/27/2010 8:54:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

לא ידעתי שיש ריקון קפיץ.., כל משאני רואה למכירה הם ריקון אויר ואם קפיץ אז טורה...
עד כמה אתה מוצה שינוי מהלך מידי חשוב ? האם באמת נוח להשתמש בו ברכיבות XC/AM כאשר יש לא מעט עליות/ירידות ?
למה אתה חושב שקפיץ עדיף על אויר ? (או שבגלל יכולת שינוי מהלך מיידי ?)


חזרה לפורום