נושא: Recon קפיץ ? תאריך: 2/27/2010 8:54:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
לא ידעתי שיש ריקון קפיץ.., כל משאני רואה למכירה הם ריקון אויר ואם קפיץ אז טורה... עד כמה אתה מוצה שינוי מהלך מידי חשוב ? האם באמת נוח להשתמש בו ברכיבות XC/AM כאשר יש לא מעט עליות/ירידות ? למה אתה חושב שקפיץ עדיף על אויר ? (או שבגלל יכולת שינוי מהלך מיידי ?)
|