נושא: תלוי קודם כל באופניים תאריך: 2/27/2010 10:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הארכת מהלך הבולם משנה את הגיאומטריה של האופניים, וצריך להבין את ההשלכות. אם הגיאומטריה החדשה המתקבלת מתאימה לסגנון הרכיבה שלך, סבבה. אישית אני לא כל כך בעד שינוי מהלך. נכון שזה הופך את האופניים לורסטיליים יותר בגלל שלמעשה הגיאומטריה יכולה להשתנות מיידית, אולי אפילו תוך כדי רכיבה, אבל למעשה רבים מגלים כעבור זמן שהם לא טורחים לשנות את המהלך. לדעתי שינוי מהלך צריך להיות רק כשלפחות אחד מהמצבים הוא קיצוני ומקשה על רכיבה בסגנון מסויים. אבל את זה אי אפשר לדעת בלי לדעת את הגיאומטריה של האופניים. אולי המאמר הזה יוכל לתת לך כיוונים למחשבה: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1207
מבחינת שיכוך - לאחר נסיונות שונים אני מעדיף קפיץ על אויר (אם כי ישנם בולמי אויר טובים), והמשקל פחות מטריד אותי.
|