הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2010 12:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ק עם תוכן  מחפש המלצה לאופני כניסה - קיבלתי המלצות על הדגמים
נושא: מחפש המלצה לאופני כניסה - קיבלתי המלצות על הדגמים תאריך: 2/28/2010 12:53:00 AM
מחבר/ת: שי ק

iron horse warrior 3
http://www.pedalim.com/Product.asp?Pid=1256698842&Cat2Cat1ID=69&Cat2ID=261

Specialized Hardrock Sport Disc 2010
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E47-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={716C9E4C-D068-457D-9B7D-EB79198550F8}

Raleigh Talus 8.0 2010
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={2FA009CF-5BDF-4168-A480-60C4E4D44C86}

Merida Sub-60 V
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=168&ArticleID=2299&Page=1

יש למישהו המלצה לבחירה בין הדגמים הללו ? או דגם אחר באותה דרגת מחיר ?(עד 2500)
תודה




חזרה לפורום