הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2010 7:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  ריקון
נושא: ריקון תאריך: 2/28/2010 7:01:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

האמת בהתחלה השתמשתי בשינוי מהלך די הרבה.. בשבי להגיע לסינגל ובחזרה ממנו הייתי שם אותו על 85-100 מ"מ ובסינגל עצמו שם אותו על 130 מ"מ
אבל זה לא הכי נוח לשנות את המהלך.. לוקח קצת זמן
אז עכשיו בעליות אני פשוט נועל את הבולם וזהו.. משאיר תמיד על 130 מ"מ
אין לי ניסיון עם בולם אוויר אז אני לא יכול לענות לך על השאלה האחרונה


חזרה לפורום