הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2010 10:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אם זו היתה השוואה של הבולמים בלבד הייתי אומר RECON
נושא: אם זו היתה השוואה של הבולמים בלבד הייתי אומר RECON תאריך: 2/28/2010 10:56:00 PM
מחבר/ת: יוס י

ה TORA וה RECON הם בעצם אחים "תאומים" רק שהרגליים העליונות של ה TORA עשויות פלדה וכבדות יותר.(לשני הבולמים מגוון מנגנונים פנימיים).

השאלה שלך היא אם לשים בולם 130 מ"מ קבוע על אופניים שבמקור יועדו ל 100 מ"מ, מה שישנה את הגיאומטריה ועשוי להפוך את הרכיבה לחוויה או לסיוט.

התשובה תלויה מאד בסוג ההשפעה של השינוי, בזויות שתתקבל ובאופי הרכיבה שלך. אם תעלה נתוני גיאומטריה של האופניים נוכל אולי לעזור אבל קח כל עצה שתקבל מאחורי המקלדת בערבון מוגבל.

עוד כלי שיכול לסייע לך בהחלטה הוא מחשבון גיאומטריה, כמו זה:
http://bikegeo.muha.cc/



חזרה לפורום