טקסט הודעת פורום
2/28/2010 11:13:00 PM
אלדד ל
סינגל בארי
נושא:
סינגל בארי
תאריך:
2/28/2010 11:13:00 PM
מחבר/ת:
אלדד ל
מישהו אולי יודע אם אחרי מזג אוויר כזה יהיה ניתן לעשות את סינגל בארי(חברה לא מקצוענים) או שכדאי לחכות שיתייבש קצת?
תודה.
חזרה לפורום