הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2010 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד ל עם תוכן  סינגל בארי
נושא: סינגל בארי תאריך: 2/28/2010 11:13:00 PM
מחבר/ת: אלדד ל

מישהו אולי יודע אם אחרי מזג אוויר כזה יהיה ניתן לעשות את סינגל בארי(חברה לא מקצוענים) או שכדאי לחכות שיתייבש קצת?
תודה.


חזרה לפורום