הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2002 7:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  palmer עם תוכן  אני בשוק , אני בהלם , אני המומה.........
נושא: אני בשוק , אני בהלם , אני המומה......... תאריך: 11/14/2002 7:12:00 PM
מחבר/ת: palmer

תשמע , אתה פשוט דפוק........
קראתי את הכתבה ו.....נפלתי בכיסא.
תמשיך כך .(רק תתחיל לקחת תרופות באופן סדיר)
"חולה עלייך")
פלמר :p


חזרה לפורום