טקסט הודעת פורום
| 11/14/2002 7:12:00 PM |
|
נושא: אני בשוק , אני בהלם , אני המומה......... תאריך: 11/14/2002 7:12:00 PM
מחבר/ת: palmer
תשמע , אתה פשוט דפוק........ קראתי את הכתבה ו.....נפלתי בכיסא. תמשיך כך .(רק תתחיל לקחת תרופות באופן סדיר) "חולה עלייך") פלמר :p
|
חזרה לפורום |
|
|