הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2010 7:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מנסיון אישי
נושא: לא מנסיון אישי תאריך: 3/1/2010 7:14:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל מה שממש בולט בהם - זה שהמידות שלהם מאוד גדולות. לפחות מידה אחת פחות מרוב היצרנים.

שאלה (סתם סקרנות) - ראיתי שאתה מוכר רוג. על הנייר שתי השלדות מיועדות לאותה מטרה. מה השיקולים שלך?


חזרה לפורום