טקסט הודעת פורום
| 3/1/2010 7:14:00 AM |
|
נושא: לא מנסיון אישי תאריך: 3/1/2010 7:14:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל מה שממש בולט בהם - זה שהמידות שלהם מאוד גדולות. לפחות מידה אחת פחות מרוב היצרנים.
שאלה (סתם סקרנות) - ראיתי שאתה מוכר רוג. על הנייר שתי השלדות מיועדות לאותה מטרה. מה השיקולים שלך?
|
חזרה לפורום |
|
|