הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2010 8:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית אורן עם תוכן  yeti 7
נושא: yeti 7 תאריך: 3/1/2010 8:49:00 AM
מחבר/ת: עמית אורן

אין שיקולים מיוחדים פשוט אני רוכב על הרוג 3 שנים,בניתי אותם 6 אינצ´
אופניים מדהימות באמת,אני מחליף רק כדי לשנות,מתלה אחר,משקל קצת יותר נמוך
אני רוכב אול מאונטיין אגרסיבי/קצת פרירייד,אלון שוקף,מירב,יגור
מקווה שהיטי לא יאכזבו



חזרה לפורום