נושא: yeti 7 תאריך: 3/1/2010 8:49:00 AM
מחבר/ת: עמית אורן
אין שיקולים מיוחדים פשוט אני רוכב על הרוג 3 שנים,בניתי אותם 6 אינצ´ אופניים מדהימות באמת,אני מחליף רק כדי לשנות,מתלה אחר,משקל קצת יותר נמוך אני רוכב אול מאונטיין אגרסיבי/קצת פרירייד,אלון שוקף,מירב,יגור מקווה שהיטי לא יאכזבו
|