טקסט הודעת פורום
3/1/2010 9:47:00 PM
איתן ברמן
K2 חברה אמינה ויש להם גם אופניים ברמה גבוהה מאוד
נושא:
K2 חברה אמינה ויש להם גם אופניים ברמה גבוהה מאוד
תאריך:
3/1/2010 9:47:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
המחיר 1200ש"ח הוא הגיוני (דומה למחיר בחו"ל).
כאופני כניסה הם בסדר גמור, ובמחיר הזה זו עסקא טובה.
חזרה לפורום