הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2010 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בוסתן צורן עם תוכן  לחץ אויר בבולמים
נושא: לחץ אויר בבולמים תאריך: 3/4/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת: בוסתן צורן

אשמח לדעת מה לחץ האויר המקסימאלי המותר בבולמים שלי: קדמי- מרזוקי EXR race
ואחורי-FOX float-R מדובר באופני ספיישליזד אנדורו מ-2005 אם זה משנה. תודה. :rating:


חזרה לפורום