טקסט הודעת פורום
| 3/4/2010 10:38:00 PM |
|
נושא: לחץ אויר בבולמים תאריך: 3/4/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת: בוסתן צורן
אשמח לדעת מה לחץ האויר המקסימאלי המותר בבולמים שלי: קדמי- מרזוקי EXR race ואחורי-FOX float-R מדובר באופני ספיישליזד אנדורו מ-2005 אם זה משנה. תודה. :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|