הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2010 10:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  עזרה טיפול לmanitou stance
נושא: עזרה טיפול לmanitou stance תאריך: 3/4/2010 10:40:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

שלום לכולם
יש לי בולם מניטו סטאנס שאני רוצה לעשות לו טיפול.
הבולם מודל 2005 אם אני לא טועה. והוא בולם קפיץ פשוט עם כיון ריבאונד בלבד. על פניו זה טיפול פשוט אממה, עוד לא טיפלתי לבד באף בולם ואני לא ממש יודע איך אני ניגש לזה ומה אני צריך לעשות, ואילו כלים ושמנים אני צריך.

אם תוכלו לעזור לי ולהגיד לי אילו כלים ושמנים אני אצטרך אני אשמח מאד (במדריך שהורדתי מהאתר של מניטו לא ממש הבנתי מה הולך שם.. :confused: )
חוץ מזה אני אשמח לכל עזרה וטיפ בנושא.
תודה
זיו


חזרה לפורום